vineri, 2 august 2013

Venitul Pasiv

Sunt sigur ca multi dintre noi au auzit de venit pasiv. Nu stiu cati cunosc semnificatia dar si importanta lui pentru ca venitul pasiv este cel care poate sa iti ofere independenta financiara. Dar ce este venit pasiv? Venitul pasiv este acel venit care vine constant si periodic fara ca persoana care il primeste sa presteze o munca pentru el. Este acel venit pentru care muncesti o data si beneficiezi de el toata viata. Multi dintre noi ne dorim sa petrecem timpul in vacante, calatorind, ori pur si simplu stand acasa cu familia, timp in care bani sa intre permanent in contul nostru. Este frumos?DA .Este posibil? Sigur ca DA. Surse care genereaza venit pasiv sunt : chirii ,drepturi de autor, piata de capital, dobanzi bancare ,afaceri MLM, piata Forex si altele. Si eu vreau ca periodic in contul meu sa intre bani fara ca sa trebuiasca ca zilnic sa ma trezesc si sa merg la servici. Dar intrucat nu am cateva apatramente sa le inchiriez, nu pot obtine venituri din chirii ,  nu stiu sa cant sau sa scriu carti , nu pot obtine venituri din dreptul de autor, nu am primit pana acum nici o mostenire de la o ruda bogata , nu am nici venit din dobanzi. Dar vreau totusi ca visul meu sa se indeplineasca si sa obtin venitul pasiv care sa imi asigure independenta financiara. Iar acest venit pasiv imi poate fi asigurat de afacerea SCNet . Pentru ca SCNet este o afacere tip MLM sau Netwok Marketing unde daca muncesti o perioada de timp, dezvoltand propria echipa poti deveni independent financiar. Dezvoltand o echipa puternica in SCNet poti obtine rezultate spectaculoase poti vedea cum tu te ocupi de familie iar in contul tau intra zilnic sume de bani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu